1. Op 14 februari hier voor het eerst gegeten naar aanleiding van de reacties op eet.nu. Dit viel behoorlijk tegen. De tafels staan erg dicht op elkaar, dus elk gesprek is duidelijk te volgen.

Het voorgerecht was nog wel redelijk maar na een uur gewacht te hebben kwam ons hoofdgerecht terwijl de tafels naast ons die later binnen waren gekomen al aan het hoofdgerecht bezig waren. Dit hoofdgerecht viel tegen, weinig smaak en flauw. De gebakken varkenshaas leek eerder gekookt dan gebakken, de frites misten knapperigheid. Het hoofdgerecht van mijn vrouw zag er anders uit dan aan de tafel naast ons terwijl ze hetzelfde had besteld.

Het nagerecht kwam rechtstreeks van de Sligro en er zat ook nog ijs in het ijs (is ontdooid geweest en weer in gevroren oud ijs dus). Jammer ook dat er niet wordt gevraagd of men nog iets wil drinken want voor €5 per glas moet dit toch lucratief zijn. Alles bij elkaar genomen zullen we hier niet terug komen