Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. Gangenmenu met voucher absoluut af te raden: waardeloos. Betaling 17 euro voor 4 gangen diner excl. drank: maar zeer beperkte keuze en dan veel gerechten nog extra bij te betalen.
    Voorgerecht 2 keuzes: 1 met bijbetaling, de andere daar moet je net van houden en stel je er vooral niet te veel van voor.
    Soep: 2 keuzes, een pakje cup a soup huismerk heeft nog meer smaak + ingrediënten en wordt warmer opgediend.
    Hoofdmenu: 1 kleine portie friet voor 2 personen. Je betaalt echter voor 2 personen (de 2e portie willen ze niet leveren vooraf, omdat veel mensen het niet OP krijgen: al eet ik 1 friet, ik heb mijn portie toch betaald, dan wil ik hem ook krijgen, anders halveer die prijzen). 1 hoofdgerecht waarbij ze hadden moeten vragen of je het rauw/medium/doorbakken wil, vroegen ze dat niet, achteraf verkondigen dat dat nooit ergens gevraagd wordt. Uhm, overal waar ik biefstuk of iets dergelijks bestel is dat een standaardvraag.
    De drank: ze hebben geen wijnkaart, ook maar 2 soorten rode wijn en je weet van tevoren niet wat je gaat betalen, geen prijzen worden medegedeeld. Dan durven ze €35 in rekening te brengen voor 1 liter wijn (dus ca. 6 glazen), gewoon doorsnee wijn hoor, niets speciaals. 1 glas tellen ze €5,25 voor en vullen ze voor de helft dan wat je gewend bent op andere plekken.
    Keuze uit 3 simpele nagerechten: aardbeienijs, 3 bolletjes ijs of een kop koffie met 1 bonbon. Nou, is dat iets speciaals?
    Ben blij dat ik niet de volle mep €34 excl. drank voor dit "4 gangenmenu" betaald had, want crisis of niet, daar jaag je je klanten de zaak mee uit. Terwijl deze zaak een aantal jaren tevoren als zeer goed rondgesproken werd, nu dus niet meer, wat ik ook begreep uit de reactie van het personeel: ze hoorden dit soort klachten de laatste tijd vaker. Al met al ben je nu ook ca. €45 p.p. kwijt (met voucher) voor zeer slechte kwaliteit en dan met zo'n voucher de mensen lokken naar die tent: je bent dan echt een enorme Aezel als je daar een 2e keer heen gaat. Gaat mij niet meer gebeuren: crisis of niet, dit ben ik in de omgeving en elders niet gewend. Ik had nog liever voor dezelfde prijs een 2 gangenmenu gekregen met meer keuze en wat wel smaakvol was. Overigens (een deel) van het personeel was enorm vriendelijk en begripvol. Dus aan hen ligt het niet.