Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Vanuit Winterswijk gereserveerd voor mijn verjaardag 8 maart met 6 vrienden bij Bikken. Geweldig, moet ik zeggen. We werden gastvrij geholpen en hebben een heerlijke avond gehad.
    We zijn al eens eerder geweest met het bedrijf, met een grote groep, toen ook al heel goed gegeten. Gisteren was het eten wederom heerlijk, vooral het proeverijtje bij de voorgerechten was voor ons een verrassing.
    Wat ons beviel waren ook de streekproducten waarmee dit restaurant werkt. De gerechten hadden allemaal een heerlijke smaak. Voor mijn verjaardag had het restaurant ook een verrassing geregeld met het dessert, gewoon helemaal geweldig.
    Het was behoorlijk druk, maar om ons heen konden we de ontspannen sfeer goed merken. Niemand werd weg gekeken omdat de tafels leeg moesten voor een bepaalde tijd. Dat hebben we wel eens anders mee gemaakt in Doetinchem.