Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Koninginneweg 82, 1211 AT, Hilversum

Op dit adres zit nu: Khop Khun

1. diddydoodle

Bij binnenkomst van de zaak werd je adem benomen door de wierookstokjes die er, volgens de serveerster, stonden vanwege het geloof moesten die branden. Het voorafje werd redelijk snel gebracht. Kipsate en loempiaatjes. Voor het hoofd gerecht moesten wij 3 kwartier opwachten, want de afhaal kant gaat sneller en heeft voorrang op de zittende dinerende mensen. Jammer....wat nog meer jammer is dat de baklucht uit de grote open keuken de hele zaak overheerst. Zodra je thuis bent kan gelijk de kleding in de was. Er loopt in de zaak tevens een oude man die het personeel wat druk is met koken afruimen en afrekenen te commanderen om af te ruimen terwijl hij ziet dat iedereen bezig is. Advies doe het zelf dan even... Porties van het eten zijn wat aan de matige kant qua hoeveelheid. Ik geef dit restaurant voor de sfeer een 4. Service 6 eten 7 prijs 7.