Op dit adres zit nu: Big Pan

1. Monique

Een tegenvaller. Wij zijn geen moeilijke eters of erg kritisch, maar hier zullen we niet nog eens heen gaan. Bijzonder vriendelijk personeel, goede service, maar het eten was zeer matig. Rundercarpaccio op een bedje van ijsbergsla?? (en dan ook nog eens de harde binnenste stukken van de krop) scampie-spies was niet lekker, scampies waren slap en wit, leken wel gekookt ipv gebakken. Groenten waren slap en het was niet lekker gekruid. Op onze vraag wat het dessert eigenwijs was zei de serveerster dat ze even ging kijken wat ze nog in de vriezer had liggen!!?? Uiteindelijk maar een dame blanche besteld, daar zou vanilleroomijs geserveerd worden, maar dat werd mokka-ijs. Los hiervan was de hele entourage nogal een domper. De ramen waren van binnen en van buiten echt smerig. Er hing niks aan de muren, behalve de spijkers!! Erg fel licht, niet echt gezellig. Erg jammer, ze zouden er meer van kunnen maken.