Op dit adres zit nu: Barbu

1. Op een woensdagavond hier gegeten met 10 collega's. En wat een smaakfestijn is het geweest. Bij binnenkomst kregen we vers van de heup gesneden Patta Negra. We zaten aan een lange tafel en de helft keek uit op de 3 'levende' schilderijen van koeien in een weiland. Erg leuk gedaan en het past ook perfect in dit sfeervol uitgedost restaurant. Het restaurant bestaat ook uit meerdere delen. Hierdoor was het mogelijk om nieuwe gasten eerst naar een andere deel te brengen, zodat zij geen 'last' van onze grote groep zouden hebben. Nu waren wij zeker niet luidruchtig, maar ik vond het erg attent van de bediening. De bedienining verdient sowieso een compliment. Ondanks dat het relatief rustig was (dus geen stress), was de bediening attent, netjes en werd er geen fout gemaakt. En dan het eten: het voorgerecht bestond uit verschillende kleine hapjes; tempura garnalen, krab-bitterbal, kreeftsoepje en zo... Heerlijk gewoon. Precies op smaak, zonder te zout of ander te overheersende smaak. Alles werd ook opgediend op een groot plateau waar je men een man of 4 gewoon kon afpakken. De rode huis Merlot was ook goed op temperatuur en weer vanuit de fles, zoals ik het graag zie, bijgeschonken. En dan het hoofdgerecht: mooie halve kreeften per persoon en overheerlijke en super malse entrecôte daarnaast. Dit werd ook opgediend op een groot plateau, waar bij de kreeft op een bed van goed gegaarde groenten lag. De huisgemaakte Franse frietjes waren misschien wat klein en iets te vettig, maar het smaakte geweldig allemaal. Wellicht een tip om de friet niet vooraf te zouten, maar laat de mensen dit zelf doen. Al met al een zeer smaakvolle ervaring in een erg gezellig uitziend restaurant, dat ik graag zou aanbevelen. Ik kom er in ieder geval zeker terug om deze ervaring met anderen te delen. Aangezien het op uitnodiging was heb ik geen beeld van de financiële consequenties van bovenstaande culinaire ervaring, maar ik ben er van overtuigd dat de prijs kwaliteit positief uitvalt.