Op dit adres zit nu: La Nonna

1. Vanavond om 17.35 uur plaatsgenomen op het terras, waar op dat moment zo'n 10 personen zaten.

Bediening aan onze tafel was er al vlot en ook heel vriendelijk.
    Drankjes besteld en intussen de kaart bekeken.

Als voorafje een tomatensoep genomen en als hoofdgerecht een kogelbiefstuk (niet doorbakken) met champignons en uitjes.
    Mijn vrouw hield het bij de visspies.

Na 10 minuutjes werd de tomatensoep uitgeserveerd. Deze smaakte prima, zij het dat de soep ietwat dun was en vergezeld ging van drie mini stukjes droog stokbrood.

Vervolgens hebben we 45 minuten zitten wachten op onze hoofdgerechten. Waarna we aan de serveerster vroegen waar ons eten bleef, want we zagen dat andere klanten, die lang na ons bestelden, hun voorgerechten inmiddels al hadden genuttigd.
    Ze verontschuldigde zich meteen en ging in de keuken kijken.
    Letterlijk 3 minuten later kwam er een andere serveerster met ons eten, waar ik onmiddellijk een raar gevoel bij kreeg.
    Ik voelde even aan de biefstuk en deze was volkomen koud en de visspies was niet veel warmer..... Reden voor ons om het eten terug te sturen en om de rekening te vragen.

Bij het presenteren van de rekening voor de genuttigde drankjes en de soep, bood de serveerster ons namens de kok zijn verontschuldigingen aan.
    Jammer dat hij niet even zelf naar ons toekwam om dat te doen. Of om een vorm van compensatie voor het ongemak voor te stellen, dat had een stuk sympathieker geweest.