1. Het restaurant doet echt Spaans aan. Het eten echter niet. Zo slecht heb ik nog nooit tapas gegeten.
    De Pollo was droog (opgebakken), de gamba's waren "eetbaar", de calemaris kwamen gewoon uit de diepvries. Waar ik vooral teleurgesteld over ben is dat, toen de calemaris kwam en niet huisgemaakt bleken te zijn ze ze niet meenamen, maar gewoon neerzetten op tafel. Mijn zoontje nam er 2 en vond het vies. Dat was het ook. Ik heb ze meteen weer mee teruggegeven. Toen uiteindelijk de rekening kwam stond de calemaris er gewoon op. Ze hadden een kleine keuken en maakten het daarom niet zelf???? Ontkaken, in stukjes snijden, door de deeg en frituren.... Tsja, hoe moeilijk is dit en hoeveel ruimte heb je ervoor nodig...
    Wie ooit in Spanje geweest is weet dat dit gewoon niet kan.
    Op het brood met aioli na was alles gewoon niet goed. De slechtste tapas die wij ooit gegeten hebben. Absoluut geen aanrader dus.

3,6