1. Vanavond gegeten met 4 personen. Wij kwamen aan een hoge tafel te zitten met een felle lamp die steeds van kleur veranderde. Zeer irritant, maar er kon niets aan gedaan worden. We kozen voor " all you can eat". Eerste ronde bestond voor ons uit 12 tapasgerechten. Na ongeveer 3 kwartier kregen we het stokbrood en nog één gerecht. De overige tapas kwamen na weer 10 minuten wachten. In die 10 minuten hebben we onze 2e ronde al ingevuld, want als je maar 2 uurtjes mag eten en alles duurt zo lang, dan is de slogan " all you can eat" nogal misleidend. Inplaats van 2 kroketten kregen we er maar één. Dit was uiteindelijk bij meerdere tapasgerechten het geval. Als commentaar hierop kregen we te horen dat de kaart nog niet was aangepast...Je krijgt dus niet wat er op de menukaart staat. De verschillende soorten vlees zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden en er zit vooral veel zout en saus overheen. Een aantal gerechten waren prima. De derde ronde kwam wel snel. Er was helaas geen muziek. De bediening is heel verschillend. Voor ons geen restaurant om terug te komen!

4,3