Op dit adres zit nu: De Limus

1. Rob en Barbara

Tja, wat wij willen zeggen over onze ervaring bij Als Toen kan niet anders zijn dan de hoofdletter G van Grandioos.
    We werden warm ontvangen door de gastvrouw Marina, het gaf een gevoel van thuiskomen, hartelijk. Nadat we aan het gezellige tafeltje hadden plaatsgenomen in deze smaakvolle ambiance, waar Marina een eigentijdse sfeer heeft neergezet, werd door Nadine die samen met eigenaresse Marina de bediening doet vanaf een bord aan de muur het menu toegelicht. Wat een keuze tussen allemaal mooie gerechten.
    Voorgerechten waaronder lekker eigengebakken broodjes met heerlijke vanilleboter en olijven. Vlotte bediening en erg vriendelijk aan de tafel. Hoofdgerecht waaronder vegetarisch, super lekker en mooie opgemaakte borden met heerlijke bijgerechten. Nagerecht kersenijs, dat maakte de avond onvergetelijk.
    Wat een keukenbrigade op sterrennivea. Bedankt Marina, Nadine voor de gezelligheid en bediening. Chef Willy (eigenaar), sous-chef Giel en kok Jules voor de overheerlijke gerechten, jullie verdienen een grote ster. Bedankt Jur achter de schermen. Deze namen stonden voor die avond op het bord bij binnenkomst en maakt het persoonlijk. Dank voor de bijzondere avond.