1. Fleur van Egmond

Gisteren bij Carrousel in Eindhoven geweest en ik ben helemaal NIET te spreken over de service en het eten!!!

Met een groep meiden bestelden we lunch van de kaart.. Een aantal van ons wilden panini's (de één met tomaat, de ander pesto etc.). De helft kreeg eerst de andere bestelde broodjes geserveerd en de panini's kwamen later. Dit stond op de kaart, dit kon niet tegelijk (oké, prima). Ruim een kwartier gewacht, als het niet langer was, toen de serveerster eindelijk naar onze tafel kwam met de mededeling dat die panini's er niet eens waren. Alleen met ham en/of kaas konden we bestellen. Nou, dan maar panini's ham/kaas. Duurde weer een eeuwigheid voordat die geserveerd werden en de rest had ondertussen maar hun lunch al opgegeten (lekker gezellig, hé?).

Kwam de serveerster aan met panini's, maar alleen met KAAS? Was ze nog dronken misschien..? De kaas was ook niet eens gesmolten + het brood oud en korrelig (ze had het wss in de magnetron gedaan?). Toen hebben we vriendelijk gevraagd of ze het om wilde wisselen voor de goede panini's. De serveerster nam ze terug en toen zij de panini's weer aan de mevrouw gaf die deze maakte, kwam er een heel boze blik op haar hoofd en ging ze kwaad de ham/kaas panini's in elkaar flansen.

Toen we deze EIN-DE-LIJK geserveerd kregen bleken ze ook nog eens NIET te eten. En ik klaag normaal gesproken echt niet, maar dit was echt niet lekker. Degenen met de panini's hebben deze dan ook niet opgegeten en wilden ergens anders heen om toch nog een lunch te krijgen, ze hadden natuurlijk best wel trek ondertussen na al dat gewacht en gezeur!

Toen ik door de serveerster werd verwezen naar de manager van de tent en ik even wilde zeggen hoe of wat, kreeg ik de reactie "Duurt het lang?!!" en hij kon me niet tegemoetkomen, terwijl hij zelf aangaf dat hij de panini's ook echt niet lekker vond.. HMM apart hoor, iets serveren wat je zelf niet lekker vindt!

Erg rare service en slecht eten dus! Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug!!

Groetjes, Fleur