Op dit adres zit nu: Moeke

1. We hebben de afgelopen tijd regelmatig in Het oude Politiebureau gegeten. Afhankelijk van ons te spenderen budget, beschikbare tijd en onze mood kunnen we kiezen of we in de bistro of het restaurant willen eten, en dat vinden we erg prettig. Soms gaan we 'makkelijk' voor de curry gamba's, en soms laten we ons verrassen door de kok en krijgen we prachtige smaakvolle kunstwerkjes geserveerd. Van de amuses tot het dessert: altijd mooi opgemaakt, smaakvol; een lust voor het oog en de tong. En mocht er een keer iets niet helemaal naar wens zijn dan krijgen we altijd goeie service van de bediening of de gastheer.

De medewerkers zijn vriendelijk, netjes en enthousiast. De kaart wordt regelmatig vernieuwd. Laatst had ik een wens die niet op de kaart stond, en dat was geen probleem voor de kok.

We vragen regelmatig advies over de wijn-spijscombinatie en die is altijd goed, vaak omlijst met een leuk verhaal door de sommelier over de wijnstreek of het wijnhuis.

De sfeer en ambiance is fijn, ook 's zomers op het besloten terras. Het pand heeft een prachtige monumentale uitstraling. De inrichting is hip, sfeervol en ongedwongen.

Er wordt veel met streekproducenten en eerlijke/biologische producten gewerkt, dat vinden we een grote pré. We vinden Het oude Politiebureau verreweg het beste restaurant voor Ede in de wijde omgeving (en we hebben er heel veel uitgeprobeerd). Het is misschien niet het goedkoopste restaurant in Ede, maar gezien de goeie kwaliteit van zowel het eten, de producten en de wijnkaart, als de ambiance van de locatie heeft Het oude Politiebureau een zeer goeie prijs-kwaliteitverhouding.