1. Mooi restaurant maar het eten was om te huilen. Wij hadden tapas besteld. Het koude was oke, maar de warme gerechten waren gewoon slecht. In de schalen stond gewoon een cm kookvocht plus vet, misschien heeft het er mee te maken gehad dat er een grote bruiloft aan de gang was maar wij komen hier nooit weer.

1. Tom F
    Van restaurant

Wij vinden het erg spijtig om te horen dat u het als dusdanig ervaren hebt.

Bij hoge uitzondering willen wij op deze recensie reageren, te meer omdat we op de avond zelf en later nog per mail hebben gereageerd op uw opmerkingen met betrekking tot het eten. Spijtig genoeg hebben we uw ongenoegen niet weg kunnen nemen met een uitleg over de door u genoemde punten. Gezien het feit dat wij onze gerechten altijd zo geserveerd hebben en de bruiloft dan ook zeker niet van invloed is geweest en wij nooit eerder dusdanige reacties hebben gehad op de door ons geserveerde maaltijden vind ik het nogmaals spijtig om uw recensie te lezen en te moeten concluderen dat onze inspanningen geen invloed hebben gehad op uw mening.

Met vriendelijke groet,

Hof van Nijverdal