1. Charles Falkenberg

We hebben hier op 26 februari 2014 met 6 personen gegeten. Ikzelf had nog niet eerder bij een Turks restaurant gegeten. Het was in meerdere opzichten een onvergetelijke avond. De gastheer was met zijn scherpe opmerkingen en zeer vriendelijke benadering een genot om mee te maken. De gerechten waren zichtbaar met liefde klaargemaakt en hebben op mij persoonlijk een zeer positieve indruk achter gelaten. Ik kan iedereen dan ook van harte aanraden om hier eens een keer te gaan eten, mits je er wel de tijd voor wil nemen want voor een snelle hap moet je hier echt niet zijn. Als je ooit de definitie van 'Uit eten' in levende lijve wilt zien, dan moet je naar Tekinev in Groningen! Mocht ik in de toekomst nog een keer in Groningen zijn, dan staat dit restaurant bovenaan mijn 'to do (again)' lijstje!

Groet,
    Charles (en Kirsten, Danny, Sahin, Mark en Michael)