1. "Opa, het wordt weer tijd voor De Tijd" zegt mijn kleinzoon van 10 als we weer terug zijn in Almere. Ik moest nog even nadenken, maar hij had gelijk met zijn eigen woordspeling en hij wilde er de volgende dag weer naar toe. En dat voor een slechte eter.

Een leuk restaurant met een sfeervolle inrichting en nog belangrijker: erg vriendelijk personeel, dat zelfs de jas van je aanpakt en in de garderobe hangt.

Met jonge kinderen kom je snel bij de pannenkoeken, maar deze waren zeer smakelijk en daarbij genoeg keus. Gelukkig geen 80 soorten! Dit is heel ander meel van de pannenkoeken dan die u gebruikt, zegt de kleindochter. En zo voortreffelijk smaakten dus de pannenkoeken en ieder had zo zijn eigen keus.

Bediening was voortreffelijk en de super grote borden goed heet, zodat zelfs het laatste stukje pannenkoek nog warm was. En de prijs met de kwaliteit was voor ons gevoel erg goed. We hebben wel eens minder gehad voor een hogere prijs.

Wij hopen dat De Tijd zo doorgaat in deze leuke ambiance en we komen zeker terug.