in Zwolle

Goesting naar het Bourgondisch België!

1. Via de Royal Club actie bij de Belgische Keizer terecht gekomen. Onze drankjes lieten lang op zich wachten, bleek dat ze ons vergeten waren.. Konden kiezen uit het 3-gangen keuze menu en dat was gewoon goed. Het eten was niet overdreven veel maar wel voldoende.

Garnalenspiesje was wat klein en lekker van smaak. Knoflooksaus was niet overheersend.

Biefstukjes waren goed gegaard en heel mals en vooral goed gekruid!! Het lag op een bedje van vergeten groente en was wel leuk als ze verteld hadden welke vergeten groentes het waren want voor ons waren ze onbekend (vergeten dus ;-) ) en smaakten laf en flauw en bij ons beiden lagen ze bij 't afruimen nog op 't bord.

Toetje was een citroentaartje met eiwit schuim er op en iets gebrand zodat het er leuker uitziet, super lekker!!

Door deze actie waren we incl drank 18,50 kwijt. dat is natuurlijk niet veel. Ze hadden meer aan ons kunnen verdienen als ze wat vaker langs kwamen want op 't laatst hadden we wel dorst en waren ze ons weer vergeten..