1. Arthur Sauer

Ik had het gerecht waarbij je diverse soorten vis op je bord krijg, met een garnalensaus en aardappelpuree. De cuisson van de vis: te lang gegaard. De garnalen saus: een roux met garnalen die een bijna zurige bittere smaak had. De aardappelpuree: de eerste aardappelpuree in mijn leven die ik heb moeten prakken. Dat prakken maakte overigens niets goed aan de totaal smakeloze cilinder van aardappelbrokken. Ik kan me niet voorstellen dat deze kok ooit zijn eigen eten proeft.

De ober wist te melden dat hij het gerecht wel lekker vond, en meende daaraan toe te moeten voegen dat ik het gerecht wel opgegeten had. Toen ik de ober meldde dat ik dat een ongepaste reactie vond op mijn antwoord op zijn vraag of ik het lekker vond, liep hij weg van tafel met zijn middelvinger opgestoken. Dit gecombineerd met een prijs van 21 euro lijkt me reden genoeg om dit restaurant te mijden.

1,1