Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Marktstraat 22, 1431 BE, Aalsmeer

1. Na twee drukke verjaardagsweekeinden de tijd voor onszelf genomen & weer eens op de Indiase tour gegaan.

We hoopten zo op een schoon en stijlvol Indiaas restaurant, waar de hygiene wel picobello zou zijn na verscheidene restaurants/restaurantjes te hebben geprobeerd (sterke urine/kerriegeur, plakkerige tafels, (vieze) toiletten meestal zonder wc-papier, eigenaar die alleen maar aan geld denkt, etc). En deze hoop van ons werd in 't Himalayahuis eindelijk bewaarheid; mooie en ruime opstelling van tafels, mooi decor, prima verlichting & hoogtepunt: zeer stijlvolle, schone en mooi verlichte toiletten.

Ook het iens-diner was in het algemeen in orde, alleen de onionbajee had inwendig paar rauwe stukjes ui, maar smaakte voor de rest prima.
    De geflambeerde kip met uien smaakte ook prima, maar sommige stukjes uien/kruiden waren helemaal zwart geblakerd (carcinogeen), dit mag wel beter. In het algemeen werden volgens ons iets te weinig verse kruiden gebruikt (meer poeder), maar verder ok.
    Toetje was eenvoudig maar ok & doorstond mijn 'spuitslagroomtest' niet, maar gezien de reguliere prijsstelling in de menukaart hoefde ik niet meer te verwachten.

Bediening zeer vriendelijk en attent; wel moesten we zelf onze servetten versieren (van een naburige tafel), pas dus even op, dat we servetten hebben.

Een plek om terug te komen voor redelijk geprijsd Indiaas eten met hygiene en sfeer als sterk punt.