Op dit adres zit nu: De Gouden Lepel

1. In het begin super maar de laatste tijd minder. Personeel onvriendelijk soms, gerechten redelijk qua kwaliteit, aanbod redelijk goed gevarieerd, de wok en steengrill zijn wel goed te noemen.

Matig tot redelijk goed tevreden. Heb deze wok in totaal 10keer bezocht over 5jaar tijd.

1. We vinden het jammer dat u niet gelijk uw onvrede bij ons gemeld hebt. Wij vinden de meningen van al onze gasten erg belangrijk. Ons team is getraind om elke gast te vragen of alles naar wens is.  Dat ons team bediening onvriendelijk is geweest zal ik intern nogmaals door communiceren en in de toekomst beter toezien opdat dit niet weer zal gebeuren. Wat u bedoelt met steengrill denk ik dat u onze bakplaat bedoelt. We vinden het nogmaals erg jammer dat we het niet op het moment zelf met u hebt kunnen oplossen. En daarom wil ik graag van deze melding een case aanmaken, als u contact met mij opneemt, wil ik dit graag nader onderzoeken om u een oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groeten, Kawen Man de Wok van Limburg