in Yerseke

veel Nederlanders,maar ook zeer veel Belgen komen hier

1. Fam. Gunter, Vlissingen

Wat hebben we weer lekker gegeten bij jullie! Zondag 23 februari 2014 zijn we samen met kinderen en kleinkinderen bij jullie geweest en het was weer als altijd: lekker, gezellig, fijne- en attente bediening en vooral heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. Jullie hebben er zeker nieuwe klanten bij: onze kinderen komen óók terug! En wij natuurlijk ook!

Dus: Tot ziens!
    Martha en Kees Gunter, Vlissingen.

Vorige recensies van Fam. Gunter, Vlissingen

• Martha en Kees Gunter

Op zondag 23 juni 2013, de dag dat Johnny Hoogerland uit Yerseke (Langeweegje) Nederlands kampioen wielrennen op de weg voor beroepsrenners werd, hebben mijn vrouw en ik de verjaardag van mijn vrouw bij jullie gevierd met een etentje van voortreffelijke gebakken paling, met zalige voorgerechten. Het was heerlijk! We kijken terug op een zeer geslaagd etentje! Dank voor de betrokkenheid (heerlijke eigengemaakte vissaus!) en hartelijke gastvrijheid. We waren al vaker bij jullie en komen vast en zeker weer terug. Restaurant De Schelde is het omrijden waard!
    (Maar dat alle gerechten onder de € 20.- geprijsd zijn is niet helemaal waar. Kijk zelf maar op de prijslijst van de menukaart. Gebakken Paling kost b.v. € 22.95.............)
    Martha en Kees Gunter,
    Vlissingen.