1. Wij gaan er nooit meer heen. We zaten met 8 man aan tafel. Het stokbroodje in de uiensoep was keihard en niet te eten. Bij 3 mensen was het vlees droog en taai, bij 1 compleet rauw, na een klacht bij de ober werd het vlees terug in de pan gedaan !! En bleef er een soort van oneetbare zwarte steen over. Na klachten en aandringen heeft men dit van de rekening gehaald. Vele mensen in de bediening, maar weinig kennis, regelmatig werden bestellingen van onze tafel verwisseld met die van de buren. Weinig vragen over het menu konden direct beantwoord worden.

€ 4,50 voor een flesje wit bier en € 1,25 voor een klein bakje mayonaise, vond ik schandalig. De plakjes eendenborst waren op 1 hand te tellen, de rekening echter niet op 2! We hebben regelmatig frietjes bijbesteld want de porties waren erg klein. De rekening stond totaal niet in verhouding met hetgeen we gegeten hebben.

Slechte ervaring, ik raad iedereen af hier naar toe te gaan.

1,2