Op dit adres zit nu: De Snackerij

1. Restaurant Aangenaam.. maakt zijn naam zéker waar. Wij hebben er al verschillende malen, lekker gegeten! De bediening is vriendelijk en je zit er op je gemak. Aangezien ze óók een High Thea aanbieden en wij dat nog niet eerder hebben gedaan, dachten we laten wij dat óók eens proberen. Het wordt aangeboden vanaf 14.00u. Maar aangezien 13.00u ons beter uitkwam, namen wij even contact op via de site! Wij kregen direct antwoord (keurig) en het was geen enkel probleem, om de tijd te vervroegen!! Top!

Bij binnenkomst, werden onze jassen keurig aan genomen en de tafel aangewezen. We hadden gereserveerd en alles stond keurig klaar, gezellig gedekt, bij het raam! Vooraf kregen we een heerlijk soepje in een klein wekpotje, daarbij een hartig taartje. Zálig! Daarna op een etagère, verschillende soorten vers brood met zalm, brie en carpaccio. Tussendoor uiteraard lekkere thee in verschillende "verse" varianten!

Als afsluiter nóg een etagère met allemaal zoetigheid.. o.a spekkoek, soesjes in verschillende variatie's, chocolade cake/bonbon! En cakeachtige punten met slagroom en jam!

Kortom té lekker allemaal!! Een échte aanrader, als je iemand wil verassen.. moet je dit zeker doen!

Restaurant Aangenaam, bedankt en jullie krijgen van ons, een dikke 10.