Op dit adres zit nu: Restaurant Samen

1. truus jansen

Social deal. Nu kun je niet veel verwachten van een menu van 13,95 euro, maar als er tussendoor gevraagd wordt of je nog soep aan het menu wilt toevoegen en je heb net een ijskoud voorgerecht gehad op een etagère, dan wil je wel iets warms. Afrekenen is dan weer een koude douche: 6 euro per persoon voor de soep, totaal weer een heel menu waard. Brrr, jammer.
    De mevrouw van de bediening deed echt goed haar best om je op je gemak te laten voelen, maar vragen naar smaakt het enz. impliceert al dat je twijfelt over de kwaliteit. Minpunt of dieptepunt de pompoenrisoto, maar lees warme rijstepap.

1. Beste Truus,

Vragen of het eten gesmaakt heeft is de normaalste zaak van de wereld in een restaurant. Het zou veel erger zijn als ze dit niet deden. Ik weet uit ervaring dat er vaak wordt geklaagd wanneer dit niet gevraagd wordt.