1. We waren getipt over dit restaurant. Helaas was het slecht weer en moesten we binnen zitten. Op zich een gezellige sfeer, beetje oosters. Vriendelijke dame die ons hielp maar helaas niet al te alert. We moesten erg lang wachten. Nergens en door niemand wordt goed verteld wat het concept inhoudt. Dat is wel onduidelijk als je ergens nooit geweest bent. Blijkbaar moet je meerdere keren bestellen om tot een volwaardige maaltijd te komen. Dat maakt het prijzig. Het eten was lekker, niet heel bijzonder. Binnen is het voor een loslopende peuter niet veilig. Te groot en onoverzichtelijk, overal kaarsje die laag staan, geen echt speelplekje en kan makkelijk weglopen (onze peuter stond in no time buiten...). De menukaart is ook een magazine en dat bevordert niet de duidelijkheid. Ik denk dat het op een zomerse dag prachtig is voor de kids om lekker naar buiten te gaan en dat de meerwaarde ook in de activiteiten zit.