1. Bote &Annelies

Met in acht neming met de mogelijkheid van het maken en breken via internet van een restaurant kunnen we toch niet anders dan eerlijk zijn. Het eten en de bediening is goed, echter de verlichting te fel is om gezellig te zijn (kaarsjes zijn leuk, maar geven niet die gezelligheid door de ambient verlichting. Ik weet dat er een dimmer tussen zit maar die werd kennelijk niet bediend). Het eten, we zijn hier nu 2x geweest, 1e keer was heerlijk.. garnalen en zalm.. super goed bereid en bediend. 2e maal iets minder, bediening goed maar eten niet zoals je zou verwachten bij een Argentijn. Hoezo wortel in een tortilla en hoezo een roomsaus daarin? De eigenaresse en tevens bediening doet haar uiterste best, echter straalt ze niet de juiste uitstraling uit voor een nette tent met alle respect voor de enorme inzet. Het restaurant geeft verder een nette en schone indruk, je zou verwachten dat het op een zaterdag avond vol zou zitten maar dat was in beide bezoeken niet het geval. Aanrader is de kippensoep.

6,7