1. Wij dachten even lekker te lunchen met een (luxe) broodje. Ik bestelde voor mijn dochter een fristi: 'die hebben we niet'. Vervolgens de kaart bestudeerd. We bestelden een broodje ham/kaas, broodje ham en een groentesoep. Het broodje was een witte (jak) boterham met veel te veel ham en wat verlepte groenten erbij. Broodje ham/kaas idem.
    Dan de groentesoep! Als Herman den Blijker of een van z'n collega's hier komt, slaan ze stijl achterover. Ik heb nog nooit zo'n smerige groentesoep gegeten. De groente was kapot gekookt (gegarandeerd uit blik) en veel smaak zat er niet aan. Ik had een lekkere verse zelfgemaakte groentesoep verwacht met vooral veel verse groenten! Ik kreeg er twee sneeën witbrood bij geserveerd met halvarine. Ik verwacht dat als ik in een restaurant ben, er op z'n minst roomboter op mijn brood gesmeerd wordt. Die chemische troep heb ik ook laten liggen.
    Kort samengevat. Ik had vreselijke spijt dat we hier gingen lunchen!!! Het was niet goedkoop, er moest gauw gauw plek gemaakt voor de volgende grote groep. Zonde van het geld en nooit meer!

1,3