in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

1. De bediening was niet vriendelijk en niet onvriendelijk, maar daar ergens tussenin. De belangrijke vraag na het bestellen van de entrecote werd niet gesteld, dus gaven we zelf aan dat we deze graag medium wilden. Dit ging goed, maar wel was het stuk vlees aan de flauwe kant. De strooipotjes met peper en zout nodigden niet uit om gerechten verder mee op smaak te maken. Waarom geen peper- en zoutmolens?

We kozen voor de zoete variant van de spareribs. Ook bestelden we taco met kip en verse avocado en zure room. De taco was lauw en taai, het laatste kwam waarschijnlijk doordat de vulling dreef in de chilisaus. De kip was hierdoor voor mij niet meer te herkennen als kip.Het laagje deeg om de inktvis was goed in verhouding (niet te dik), werd geserveerd met wederom een lik chilisaus.

Verbeterpuntjes: vriendelijkheid en kwaliteit.
    El Caballo was een leuke ervaring(zittend op koeienhuiden in intieme nisjes), maar voor mij blijft het bij deze ene keer.