in Leeuwarden

Geniet van onze heerlijke familierecepten!

1. Afgelopen zaterdag mijn verjaardag hier gevierd. Wat een aanrader zeg! De hapjes waren om je vingers bij af te likken, vooral de geitenkaas tapenade en de wortel tapenade (moeders receptje, ik houd helemaal niet van wortel maar vond dit heerlijk!). Eigenaren en personeel zijn echte gastheren/dames. In overleg is alles mogelijk. Ik maakte me lichtelijk zorgen over de 'moeilijke eters' hoe die zouden reageren op de tapas. Ook vanuit die hoek niets dan lof! Mijn oom overweegt zelfs zijn 25 jarig jubileum van de zaak hier te gaan vieren! En voor de kinderen kwamen patatjes op tafel. Ik ga hier zeker vaker eten. Zeer geschikt voor groepen maar ook om romantisch met je partner of gezellig met wat vrienden een avond door te brengen. Kortom: sfeervol, gastvrij, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en een aanwinst voor de stad en provincie!