in Maastricht

Lunch - Dinner - Steaks - Cocktails - Live Music

1. Niet gastvrij ontvangen. Nadat we de drankjes kregen zei (denk ik) de leidinggevende heel geïrriteerd alsjeblieft nadat wij blijkbaar geen dankjewel zeiden. Voorgerecht super lekker, zag er mooi uit ook. Het hoofdgerecht viel zwaar tegen. Ik had een tapas vlees schotel en bij tapas verwacht je kleine hapjes er lagen 2 enorme spiezen op die eruitzagen alsof ze plat gedrukt waren in de vriezer en 1 minuut in de magnetron gelegen had. Het zag er heel vies zag uit. Biefstukplakjes waren gewoon niet te eten.

Mijn moeder had een andere tapas schotel, ook niet lekker, ook zo'n vieze spies gewoon uit de vriezer niet vers. Mijn Broertje had spareribs, die waren wel goed. Toen wij de man vertelde dat het gewoon niet lekker was reageerde hij geïrriteerd.. deed net of wij achterlijk waren en beweerde dat het vers was... We kregen wel de drankjes vergoed maar mayonaise kosten wel even 0,50 per bakje.. niet echt meer van deze tijd vind ik.

Brulee was wel lekker opzich maar wij kregen het alle drie in een ander bakje geserveerd, best raar. Een keer en nooit meer... al was het niet lekker geweest maar waren we wel fijn geholpen was het nog anders, maar die man was erg geïrriteerd en was niet begripvol.. Erg vervelend vind ik.