Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. We hebben een paar maanden geleden met groupon hier gegeten en het eten is gewoon goed. Jammer dat mensen de zaak zo afkraken, want dat verdient Brasserie Duinlust zeker niet. De prijs/kwaliteit is zelfs zeer goed te noemen en ja als je gaat grillen dan ruikt het inderdaad een beetje naar gril. Dat hoort namelijk zo en is juist lekker. We zijn gezellig met 10 man gaan steengrillen en gaan binnenkort met 12 man terug om te houtskoolgrillen voor nog geen tientje per persoon. En ik onderschrijf de veel te lage cijfers door andere mensen hier gegeven absoluut niet. Ik ben een kritische eter en ik houd niet van vetranden aan mijn vlees, maar die heb ik hier ook niet gekregen. We komen met ons gezin hier graag nog eens terug en dat zegt genoeg. Ook de inrichting is gezellig en er is een ruimte voor de kinderen om te spelen.