1. Voor het eerst hier gaan eten, we zijn in een gezelschap daar gaan eten van totaal 4 mensen op Valetijnsdag. Ideaal om te parkeren bij de gelegenheid, nette inkom.. maar geen gastvrouw die op je af komt en iedereen verwelkomt (stond achter de bar). Binnen ziet het er erg sfeervol uit, veel tafels bezet dus dat belooft veel goeds! De gastvrouw doet eigenlijk alles zelf, erg gezellige vrouw welke graag een praatje maakt. Persoonlijk vond ik dat de muziek iets harder mag staan ook al is het achtergrondmuziek maar dat heeft misschien te maken met het volume van de gastvrouw.. was niet echt storend maar ze valt zeker op. Keurige bediening in het geheel, heb genoten van mijn eigen voorgerecht en de anderen (uit het gezelschap) hebben dit ook keer op keer benadrukt. Mijn hoofdgerecht vond ik goed bereid, zag er netjes uit. Wat me tegen stond is dat ze hier aankomen met een zak friet bij een prachtig stukje vlees (op de kaart stond een passend garnituur.. waarom friet?). Vraag dan op zijn minst of iedereen aardappelen (gebakken/gekookt/puree/oven in een schaal?) zou willen of toch liever friet. Is maar een klein puntje. Hoofdgerechten waren echt lekker en goed bereid. Zo ook het nagerecht, was heerlijk. In het kort zou gesteld kunnen worden dat de keuken prima is, bediening is ook goed maar als ze nu zouden werken aan de puntjes op de "i" dan is dit een nog fijner restaurant.
    In ieder geval raad ik anderen 't Anker aan voor een gezellige avond, echt heerlijk eten.