1. Koos 42 punten

Al een aantal jaren komen we eten bij de Lichtmis, als we terugkomen van onze vakantie.
    Vandaag 25-07-09 daar weer gegeten, deze keer erg lang wachten tot we een glas drinken hadden.
    Serveersters liepen met zeer chagrijnige gezichten rond in de zaak.
    Tijdens de bediening niet erg klantvriendelijk, dus al met al een behoorlijke afknapper.

Toen er iemand van ons groepje een ijsje bestelde, werd hij zo'n beetje afgesnauwd. Ook dit ijsje duurde weer een eeuwigheid, en toen er om gevraagd werd, kreeg degene niet eens fatsoenlijk antwoord.
    Sterker nog de serveerster draaide de klant gewoon de rug toe.

Zeer respectloos naar de klant toe, die daarop besloot om het ijsje maar niet meer te nemen.
    Ik vind, dat als je het niet naar je zin hebt op je werk je ander werk moet zoeken.

En ik denk dat dit voor ons ook de laatste keer was dat we hier hebben gegeten.
    Tijdens het afrekenen werd een nieuwe serveerster ook niet heel collegiaal behandeld.

Kortom, ik denk dat de Lichtmis een paar klanten kwijt is, en aangezien daar ook een vrachtwagenchauffeur bij was kan dit nog wel eens meer klanten kosten. (mond tot mond reclame)

Wijzelf zoeken volgende keer een tent op waar we wel vriendelijk behandeld worden.