1. Ziet er al raar en klein uit. Personeel in het begin vriendelijk, eten viel enorm tegen. Babipangang waterig en vlees ipv gebakken meer gekookt. Sushi te weinig keus, de rest van de kant en klare sauzen te waterig. Kipsate veel te hard gebakken. Vlees en grill gerechten worden allemaal bereid op de zelfde bakplaat! Door elkaar heen! Met de zelfde tang/schep voorbereid! Nog nooit zo iets gezien. Er wordt dus rauw vlees, rauwe vis, rauwe kip en gebakken vlees met dezelfde tang gepakt. Bestek krijg je maar 1 keer en daar moet je het mee doen dus als je koude vis eet en daarna warme vlees moet dat met het zelfde bestek. Bij de wok was het vlees nog rauw. Toen er werd gevraagd of het smaakte en ik antwoord gaf van nee viel behoorlijk tegen werd er "oke" gezegd en "tot ziens". Niet echt klantvriendelijk advies.

1,6