Op dit adres zit nu: Montimar

1. Fam. Kersten

Zoals beloofd zijn we gisteren met elf personen weer gaan eten bij de Bourgondiër. Het was er gezellig druk, leuke sfeer, zachte achtergrondmuziek en een open haard. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. We gingen allemaal voor het 4-gangen verrassingsmenu, een zeer goede keuze kunnen we achteraf wel zeggen. O.a. rundercarpaccio of kaaskroketjes, kaassoep, tournedos of entrecote, nagerecht of koffie/thee. Hoofdgerecht malse tournedos met saus naar keuze, witlof en frites was heerlijk. We hebben allemaal genoten van een gezellige avond en meer dan voldoende gegeten. Speciale dank aan de chef-kok, hij had er echt een feestje van gemaakt. We komen zeker weer terug.

Vorige recensies van Fam. Kersten

• Fam. Kersten

Met de hele familie tweede kerstdag gevierd bij de Bourgondiër in een aparte ruimte, versierd met sfeervolle kerstdecoraties.
    Fijne ongedwongen sfeer ook de kleinste van 0 tot 3 jaar hebben zich lekker kunnen uitleven.
    Buffet was gevarieerd en meer dan voldoende. Vriendelijke bediening en ze schenken er heerlijke koffie.
    Gaan binnenkort zeker terug om a la carte te eten.
    Complimenten aan de chef-kok en de nieuwe eigenaar. Veel succes gewenst!