in Uden

Let’s meet upstairs!

1. In oktober 2013 zijn voor het eerst bij Brasserie de Conversatie terecht gekomen tijdens een weekendje weg. We houden van High Tea's en naar aanleiding van de goede recensies hadden we een High Tea 'Stijlvol en smakelijk' gereserveerd.
    Het tafeltje dat we gereserveerd hadden kregen we helaas niet, omdat deze aan andere tafels geschoven was voor een grote groep. Er stond echter wel een ander tafeltje op ons te wachten. De bediening is heel aardig en de service is goed en snel. Alle gerechtjes van de High Tea zijn heel lekker en van goede kwaliteit. Ze hebben 40 verschillende theesmaken en je mag gewoon verse muntthee en koffie/cappuccino bestellen binnen het arrangement, top! Wat ik heel leuk vind is dat de bediening een foto maakt en deze later per e-mail toestuurt, zodat je een aandenken hebt.

Dit was zo goed bevallen dat we afgelopen Valentijnsdag 2014 terug zijn gekomen voor diezelfde High Tea, ondanks dat het 40 minuten rijden is. Het was weer erg druk, maar desondanks hebben we nooit lang hoeven te wachten. Met de wensen die ik deze keer bij de reservering door had gegeven was helaas geen rekening gehouden. Ik heb hier niets van gezegd omdat het niks ernstigs was en verder puur en alleen een voorkeur. De High Tea was verder wederom goed verzorgd en lekker. Er is bij elke gang weer een leuke foto gemaakt en toen we weggingen kregen we een mooi roosje mee. We komen zeker nog een keer terug!