1. Beste broodje Giros. Maar echt alles op het menu is de moeite waard, wat ongelofelijk is gezien hoe klein het zaakje is. Alles is vers, met kunde bereid en naar eigen recept.

Na al mijn omzwervingen door Nederland en de wereld ben ik zelfs niet in Griekenland zo'n goed broodje Giros tegengekomen. Als je in de buurt bent zou je jezelf tekort doen om niet een broodje te proberen.

Ik zou normaal niet een hoog cijfer geven voor sfeer voor een zaakje waar je alleen buiten (onder afdakje) op je broodje moet wachten, echter de vriendelijkheid van het personeel is zo uitzonderlijk dat ik voor de kleine Griek een uitzondering maak. 10'en alom, omdat er echt geen verbeterpunten zijn. Nouja, het enige minpunt is misschien dat de koolsalade en het vlees soms op zijn, maar dat geeft natuurlijk ook aan hoe gewild het allemaal is. Een Dordts begrip!