Op dit adres zit nu: Krishna Vilas

1. Valentijnsdag, met mijn meissie naar de Japanner. Te laat geboekt voor andere Japanse restaurants. Bij binnenkomst was de reservering niet te vinden. Naast ons een koppel die na 65 minuten de eerste ronde kregen.. en bleek voor een andere tafel.

Bediening wist geen tafelnummers te onthouden, alsof het hun eerste dag in de horeca was. Na een half uur de bestelling voor de eerste ronde maar zelf gegeven. Toen de tweede ronde besteld was, werd na vragen nog een gerecht van de eerste ronde gebracht. Na de derde ronde, de jassen waren al bijna aan, kwam nog een simpel gerecht van de tweede ronde. De eend had de smaak van (bijna) bedorven, dus niet opgegeten.

Bediening waren er maar 2 of 3, dus veel te weinig. De kwaliteit was zeer matig. Gezien de concurrentie moeten ze zich snel en goed verbeteren, willen ze het overleven. Niet voor niets dat ze meedoen met Groupon-acties.

Ons zullen ze hier nooit meer zien en ik denk meer dan de helft van de gasten van deze avond ook niet meer. Het had zo lekker kunnen zijn..

2,9