1. Friederichs

+ Eten smaakt goed, paar gerechten op de kaart die ik nog niet gezien had bij een japanner en erg lekker waren. Sfeer is goed. Prijs is normaal.

- In de 1e ronde pakte de serveerder de sushi vast met zijn blote handen aan tafel. Toen we ronde 2 aan het invullen waren moest er nog 1 gerecht van ronde 1 komen. Terwijl ik de lijst aan het invullen was, zette (leek eerder op gooien, duidelijk te merken dat hij haast had) de serveerder het gerecht op de lijst. Vriendin is vegetarische, in eerste instantie niet gemeld. In de 2e ronde zaten de vegetarische maki-rollen bedekt met viskuit. Dit aangegeven aan de gastheer, kregen we een extra kaart erbij waar specifiek op aangegeven stond dat de bestellingen voor een vegetariër waren, zodat deze apart geleverd werden. Ronde 3 zat ook bedekt met viskuit. Dit nogmaals aangegeven, excuses werden op een gepaste manier gemaakt en kregen nieuwe sushi. Op deze zat ook viskuit. Dit maar niet meer gemeld, opdat we anders bezig bleven. Laatste ronde nog een laatste ice-tea besteld, kreeg deze voorgezet en 5 minuten later kwam nog iemand aan met een ice-tea. Toen we zeiden dat we deze al gekregen hadden, zei de serveerster enthousiast: "Lekker, dan is deze voor mij!"

Conclusie: sushi was lekker, maar de service laat veel te wensen over!