Op dit adres zit nu: Negentien23

1. Petra Banga

Ik had een etentje van mijn ouders gekregen om samen met mijn man onze valentijn te vieren. Mijn ouders hadden via etentjesveiling een bon. Wij hebben gereserveerd om 19.00 en helaas onze voorgerecht kwam pas om 20.40 aan.. er is nog wel gezegd miscommunicatie met de keuken.. sorry hoor geef niet de keuken de schuld. Jullie lopen daar met 3 man bediening rond dus beetje raar dan dat er zolang over gedaan wordt om erachter te komen dat wij ons voorrecht niet hebben gehad. Okay dan wordt er gezegd "kan ik uw een drankje van het huis aanbieden?" ... hebben we aangenomen maar ik ben erg teleurgesteld. Jammer mijn avond is goed verpest. Het is dat mijn ouders ervoor hadden betaalt anders waren wij allang weg geweest. Verder was het diner super maar jammer dat zulke dingen weer bij ons moeten gebeuren.