1. Absoluut geen aanrader!
    Laatst lieten wij enkele pizza's bezorgen. We hoefden niet te lang te wachten want binnen 30 minuten werden deze bezorgd. Maar het deeg en de topping waren lauw. Ook zagen ze er eerder uit als een deep-dish pizza dan als een Italiaanse pizza. Het had namelijk een hoge opstaande rand. De bodem en de rand waren erg taai, klef (ondanks een normale hoeveelheid topping) en te bleek van kleur (alsof het nog niet gaar was). De bodem van een goede Italiaanse pizza (zoals je die in Italie krijgt) hoort krokant, luchtig en dun te zijn met hier en daar een klein beetje gebrand op de randen van de pizza omdat deze in een steenoven gebakken wordt. Volgens mij heeft de pizzabakker van Pidokkio nog nooit een echte pizza gezien, laat staan gegeten. Ik adviseer deze pizzabakker dan ook een pizzabakcursus te gaan volgen bij iedere willekeurige pizzeria in Italie. Tot die tijd hoef ik geen Pidokkio-pizza meer.

3,9