Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Westersingel 27, 8601 GR, Sneek

Op dit adres zit nu: Dubbels

1. Door deze site zijn we in Sneek beland bij dit restaurant....zonder te reserveren. Gelukkig was er net een tafeltje vrij gekomen en konden wij plaats nemen. Direct genieten van de sfeer die hier heerst hebben wij besteld, gerechten op advies van de serveerster. Die dit heel bekwaam en professioneel deed! Op de kaart stonden speciale lady's dishes, minder geproportioneerd en iets goedkoper. Dit was overigens zeer goed bereid, alleen is de verhouding een beetje zoek. Het was nog steeds redelijk veel eten en qua kosten betaal je gemiddeld €2,- minder en heb je veel minder keuze (2 gerechten). Als tip zou ik toch de portie verkleinen en dan ook de prijs. Mijn partner had de Beef Wellington op aanraden van het personeel en was hier uiterst tevreden over, goed bereid en vol van smaak! Ook de side dishes zijn origineel en verukkelijk.
    Daarna heeft mijn partner nog een desert genomen en was hier ook enorm over te spreken, hij kon echt merken dat er met verse ingredïenten gewerkt word!
    Al met al een enorme aanrader met een kleine tip voor het restaurant. Voor de gasten: gaan en geniet!!

1. jullie waren welkom bij ons www.texassteak.eu bedankt voor recensie gr van de chef kok Momi