Op dit adres zit nu: Osushi

1. Verontrustend

Het is dat je niet lager als een 1 in kunt vullen. Ik ben samen gaan eten gisterenavond met een vriendin. We waren er omstreeks half 10. De zaak was helemaal leeg. Er werd ons gevraagd wat we wilde drinken. We bestelde een cola en een ijsthee. Ik kreeg eerst cola zonder prik. Hoe smerig is dat om daar een slok van te nemen. De verontschuldigen was dat het cola light was. Het eten duurde al met al toch nog erg lang op zich.
    Ik had een pizza fungi en de ander een kapsalon haar is niet gevraagd wat voor kapsalon ze wilde, ze kreeg gewoon een kapsalon shoarma. Nou volgens mij de meeste kapsalons zijn met standaard kebab maar goed. De pizza was redelijk, de kapsalon was gewoon smerig en zag er ook totaal niet uitnodigend uit. Ook werden er geen sausjes geserveerd bij het eten. Tijdens het afrekenen toen ik wilde pinnen werd ons pas gezet dat de pinautomaat het niet deed.. Nou en daarna zijn we ook nog opgelicht. We hebben twintig euro moeten afrekenen voor tel maar uit een bedorven cola een gewone cola, kapsalon, en een ijsthee. Ik vind dit ronduit belachelijk, echt wat een tent. Al met al een zeer slechte ervaring bij oscar.