1. Wat een drama. Ruim een uur moeten wachten aan tafel om vervolgens eten te krijgen dat niet gaar is. Het personeel heeft geen idee wat het moet doen, behalve druk lijken. Sinds kort is de weg waaraan het restaurant ligt een fietspad geworden, dat lijkt me voor onwetende gasten ook maar het best, rijd vooral een stukje verder naar een ander restaurant!

1,4

1. Helaas geheel herkenbaar. Aankomst ongeveer half 7 en eten pas om kwart over 8. Bijna twee uur wachten voor een meisje van 5. En na een klacht en de verzekering dat de bestelling nogmaals met spoed wordt doorgegeven, vooral voor de kleine meid, nog steeds na een half uur geen eten voor m'n dochter. Terwijl we expliciet gevraagd hadden dat vooral zij snel moest eten. Dat wij nog iets langer moesten wachten ach, dat is voor een herstelactie acceptabel. Helaas na en half uur nogmaals moeten rapppeleren.
    Personeel lijkt inderdaad niet te weten wat zij moeten doen. Meiden genoeg om alles in de gaten te houden, maar niet komen vragen of je wat wil drinken of door hebben dat je geen eten krijgt. Zonde!
    Want het eten was lekker, en de reactie op ook het 2e glas drinken dat om ging, was vriendelijk.

De gratis eerste ronden drankjes gratis was onvoldoende compensatie.