1. Edmee Joosten

Op vrijdag 3 januari jl. ben ik met mijn lieve collega's uiteten geweest in Oudenbosch. Het gebouw en de zaal straalden sfeer uit en dit werd alleen maar versterkt door het overheerlijke eten. Ook de bediening was erg keurig en goed verzorgd en het concept dat je per keer 2 tapas-gerechtjes mocht kiezen, beviel mij goed.
    De hoeveelheid en keuzes van de verschillende tapas was meer dan ik me had kunnen voorstellen: voor ieder zit er wel iets bij wat hij/zij lust. Zelfs aan de vegetarische dinergast is gedacht: meerdere keuzes, waar de meeste restaurants nog van kunnen leren. Welke tapas mij nog het meeste heeft verrast? De kip in colasaus met noodles: heerlijk zoet en mals!!
    Kortom: overheerlijk gegeten voor een zeer betaalbare prijs. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik hier nog meerdere keren terug zal komen voor het heerlijke eten.