1. J. Dijkstra

Afgelopen zaterdag waren mijn vriendin en ik bij kennissen op visite geweest en op de terugweg kwamen we langs de Sin Chen en besloten om daar een hapje te gaan eten, tenminste als dat nog kon want de parkeerplaats zat al aardig vol. Gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor twee en we konden kiezen uit buffet of a la carte. We werden vriendelijk ontvangen en na een kort uitleg besloten we te gaan voor het All-in buffet. Zo konden we van alles proeven en bovendien stond er een kok achter een grillplaat alles direct vers voor ons te bereiden, erg leuk! Er was een ruime keuze aan gerechten en zodanig lekker dat het moeilijk kiezen werd. Alles werd constant aangevuld en bijgehouden, zodat het netjes en schoon uitzag. Na twee uur gingen we de deur uit met een overvolle buik en moest ik achter het stuur, want mevrouw had al aardig wat wijntjes op, nou was dat ook inbegrepen dus viel nog wel mee haha! Zeker een aanrader en we hebben besloten om op de volgende visite maar eens de a la carte te gaan proberen!