1. Ik ben een aantal keren met een groep vriendinnen en met mijn sportteam bij zowel 't Zusje Uden als bij 't Zusje Cuijk wezen eten. De restaurants zijn namelijk erg geschikt om met grote groepen te gaan uiteten. Door het ruime aanbod aan tapas is er voor ieder wat wils en het concept biedt de mogelijkheid om lekker lang en gezellig te tafelen. Je hebt niet, zoals in andere restaurants, het gevoel dat je weg moet wanneer je je voor-, hoofd- en nagerecht op hebt en je hoeft niet lang te wachten op de gerechtjes (ondanks dat je met een grote groep bent). Daarnaast heeft het eten alle keren goed gesmaakt. De tapas zijn niet te groot waardoor je de kans hebt om zoveel mogelijk gerechtjes te proberen. Voor een student is de prijs aan de hoge kant, maar de hoeveelheid lekkere gerechtjes en het lange tafelen zijn de prijs zeker waard!