1. Ik ben ongeveer vier keer bij 't Zusje in Uden geweest en één keer bij 't Zusje in Vlijmen. Ik kijk er iedere keer al weken naar uit om naar 't Zusje te gaan. Dit omdat het eten nóóit tegenvalt. Ik ben dan ook wel iemand die alles lekker vindt, maar bij het zusje vind ik alles écht lekker. Er valt in mijn ogen eigenlijk niets slechts te zeggen over 't Zusje, het eten is er op tijd, de sfeer is goed en het is er altijd gezellig druk. Het enige minpuntje vind ik dat je er niet zomaar even heen kunt, het zit namelijk altijd al maanden vantevoren vol. Maar, hoe kan het ook anders met zo'n top restaurant. Echt een aanrader voor iedereen die van Tapas eten houd. Als je ver weg van Uden woont kun je ook naar Vlijmen of naar Cuijk, naar mijn ervaring is het in Vlijmen precies hetzelfde en dat is ook super!!