1. Ben Mercury

05-02-2014; na het vragen aan de bediende of ik een opmerking mocht plaatsen, wat met JA werd beantwoord, aangegeven dat het losse (niet in saus) vlees niet echt warm was. Ik heb géén klacht ingediend!

Hierna werd ik door diverse personen hierop aangesproken en uiteindelijk onheus door een stevige man behandeld, als ik heet eten wilde moest ik géén buffet eten bestellen maar a la carte. In het kort: hij maakte mij voor leugenaar uit. Zo ga je niet met je klanten om.

Naderhand vertelde een dame ons dat de bordenwarmer niet aan had gestaan, niet mijn probleem vind ik maar dat van hun. Na alle commotie had ik geen lust meer in eten en zijn wij binnen het uur vertrokken, zonder de rest van het maaltijdaanbod uit te proberen.

Maar.. men berekende ons gewoon het volledige bedrag, zonder een woord van excuus toe te voegen. Een schande dat dit bedrijf nog mag bestaan" hoogmoed komt voor de val, zullen we maar denken.

Wilt u een koud buffet, ga dan warm eten bij dit bedrijf!!