Op dit adres zit nu: @MaX10 Wereldkeuken

1. Jompie 928 punten

We begonnen met een riant en gevarieerd aanbod aan broodjes met verse tapenade en aioli, vergezeld met een meer dan uitstekend huiswijntje (Zuid afrikaanse Chenin Blanc, heerlijk fris en niet te droog).

Het voorgerecht was voor mij een aardappelsalade welke voor mij aangepast was naar een vegetarische variant met groene asperges, gegrilde courgette, pijnboompitjes en (niet te veel) ijsbergsla.
    Mijn tafelgenote koos een mooi opgemaakte carpaccio met pesto en verse parmezaan.
    Beide voorgerechten zeer ruim qua portie en goed op smaak.

Als hoofdgerecht ging ik voor een paddestoelenrisotto met een flinke hoeveelheid peccorino kaas in een mooi bakje van filodeeg. Mijn tafelgenote nam een duo van lamsbout en lamsrack welke mooi was opgemaakt met huisgemaakte vlaamse frietjes en een sausje. De porties waren zeer groot en tot onze spijt konden we beiden ons hoofdgerecht niet helemaal op.

Als desert kozen we beiden voor een vanillemascarpone met verse frambozen en een bolletje citroenijs dat naar mijn idee huisgemaakt was.

Het geheel werd afgesloten met een ruimbedeelde koffie amaretto en een stukje deventer koek.

In z'n totaliteit hebben we uitstekend gegeten, de bediening was erg vlot en vriendelijk, kleine aanpassingen aan het menu zijn geen enkel probleem en de prijzen zijn voor de kwaliteit die geboden wordt gewoon laag te noemen.

Aanrader.