Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Na onze teleurstellende kennismaking met "Bikken" op 20 december j.l., werden wij door de gastvrouw direct telefonisch uitgenodigd om "Bikken" nog eens op de juiste manier te leren kennen. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden leidde er destijds toe dat er van alles misliep. Gistermiddag aten wij er voor de tweede keer.
    We genoten van het royale vlees-vis-menu, dat op originele wijze werd opgediend. De kinderen aten een heerlijke pizza en pannenkoek, en genoten opnieuw van de speelzolder waar ze op een gezellige manier werden beziggehouden.
    Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent, en de maaltijd was met veel zorg en smakelijk bereid. Daarbij het feit dat wij met ons vieren aan een 6 persoons tafel zaten, vlakbij de sfeervolle haard.... we hadden een fijne middag, en komen zeker terug !
    Bedankt voor de gastvrijheid en goede service!